onsdag, oktober 24

utmana ödet..


I dag försökte jag utmana ödet...

Jag sprang iväg o köpte en resevagnBabyland inför resan
och tänkte att i dag
kunne vi åka hem till en kompis efter dagis enbart med lilla resvagnen.
(nåväl, har också låst fast vagnen o tappat nycklar...)

...trodde jag verklegen att Oliver skulle följa med utan att ligga på golvet i bussen o vråla?
och trodde jag att han skulle hålla mig i handen upp gatan och inte springa ut i gatan och åt motsatt håll?
trodde jag att Saga ville hela vägen utan att bråka om att sitta i vagnen?
trodde jag att det skulle fungera smärtfritt? verklegen??

Näää...dubbelvagnar ÄR underskattat!! på riktigt!
...men NYA vagnen blir nog bra på resan...

2 kommentarer:

Anna sa...

ha ha ha, jag som precis letar dubbelvagn!!! du stärkte mig där ;D men jag tror kanske det blir en babytravel. kanske.
kram

linda m sa...

du, man klarar sig INTE utan dubbel. inte om dom e så nära, brallis o bus.
Letar du dubbelvagn för resan eller att ha alltid?
Jag är SUPERNÖJD med min firstwheel dubbel :-)