torsdag, oktober 25

..men jag då..?

Nu är det bestämt!
...bestämt vem som skall spela Lisbeth Salander o Micke Blomqvist....
i stieg larsson böckerna om Millenium
Och jag är LITE besviken! ..eller rätt så mycket faktiskt!

Ok, Noomi Rapace kanske är ok, fast hon kanske är lite för snygg?
(som om dom inte kan göra om det ha-ha.. på film liksom)

men det var ju JAG som ville spela henne :-)

* jag är kort
*kan banta
*inte tattuera mig, men någon kan rita på mig
*stora bröst (eller hade det medan jag ammade.. här går oxå fixa)
*kan färga håret
*lära mig "hacka" ha-ha
*lära mig boxas o slåss....

..men när det gäller Mickael Nyqvist??
jag vet att han är en duktig skådis, han har spelat jättemycket bra!
MEN han är ingen Mickefuckingblomqvist!
Hade varit bättre om han var okänd, lite snyggare...?...yngre..? eller..?
..eller kanske en yngre stellan.som inte är verken yngre eller mindre känt.?

nåväl, jag skall nog se filmen ändå!

2 kommentarer:

Anonym sa...

HUR kunde dem missa att ge dig rolen??

linda m sa...

nej, jag fattar ingenting.. ha-ha