onsdag, juni 21

Adieu! och trevlig sommar...

..nu tar jag sommarledigt, och åker ut på landet o lever lantliv med min underbara familj!!
..långt från bredband, fik och shopping.....
Sen är det ju bara ett fåtal dagar kvar av min mammaledighet :-(

Nu lämnar jag snart över rodret till min underbara P som skall vara hemma med Oliver i lika många månader...
Kanske blir det så att han kommer att blogga också? ännu en pappablogg?
fast om P skall blogga blir det nog under ett alias, och det kommer att bli en politisk blogg istället ha-ha


Kanske kommer jag in ibland och skriver lite news och så..?..eller kanske dyker jag upp med en helt annan blogg? En lampblogg? ..eller en matblogg? ..eller värför inte en träningsblogg? ha-ha ... eller så kanske jag kommer att ha en blogg om det att vara en hårt arbetande mamma till 2 och som ständigt är på rasande fot..? Ja, vem vet?

Vi kommer nog att ses och höras..
Och ni,
HA EN UNDERBAR MIDSOMMAR!!! Glöm inte sillen.. :-)
och en underbar sommar!!

Sköt om er allihopa!

kramar
linda m

8 kommentarer:

Anonym sa...

Snygg ny design på bloggen! Ha en underbar sommar och jag ser fram emot bloggning i någon form!

Anonym sa...

Åhh ett sådant snyftigt adjö! Hoppas att du får en underbar semester och att myggen är snälla och solen givmild, Vi som är kvar i "stan" kommer att sakna dig ...

Glad Midsommar

Anonym sa...

Ha det grymt skönt Linda!

Anonym sa...

Ska du sluta nu när du precis har bytt design?
Jag tror att du kommer tillbaka igen, mellan jobb, barn och allt annat.
Vi ses igen!

Anonym sa...

ha en jätteskön semester! Och kom tillbaka, på ett eller annat sätt! :)

Anonym sa...

Åhhh! Precis börjat läsa din blogg och tycker den är super!! Du måste bara komma tillbaka, saknar dig redan!

Anonym sa...

Satt och funderade på om du var norsk, men så läste jag din presentation! Man är inte så alert halv ett på natten! Tycker i övrigt att du ska fortsätta skriva på denna bloggen när du väl beslutar dig för attta upp bloggeriet. Jag har precis hittat hit och vill läsa mer, och du verkar även ha en trogen läsarskara som säkeert skulle sakna dig.

Nu ska jag hoppa i säng och sova sju kvart i timmen!

Hälsningar Kimmi en landsmaninna till dig!

Anonym sa...

Åhh, vad kul o läsa era fina komentarer!!
Jag kommer nog tillbaks till hösten!
kram