fredag, april 21

Vin

I går kväll var jag ute o drack vin med Julia. (Saga ville med men jag sa att det bara är för vuxna, hon sa när hon blir 10 år och vuxen skall hon oxå gå ut o dricka vin :-)
Vi hade supertrevligt! Vi var på goda gamla Tranan, det var inte i går som jag var där sist ha-ha
Kvällen gick så snabbt (alltid när man har kul) och som tur var tog vi aldrig det sista glaset som jag nog gärna ville ta.....glad för det i dag.
...5 timmar sömn ÄR för lite...... zzzzzzzzz...

I dag skall jag ta en lååång promenad med Malin o Ella, ser solen skinner där ute...underbart!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh..vad mysigt med en kväll på Tranan..jag var där stax innan jul senast..är nog dax snart igen;)!
Hoppas ni får en trevlig Helg! kram

Anonym sa...

Hej Linda, hamnade på din sida av en slump och upptäckte att jag faktiskt vet vem du är. Jag känner nämligen Martin, vi bodde ihop i Blackan, och då fick man ju höra lite om er allihopa, speciellt hur söt Saga är :-) . Och nu hittade jag även en länk till Gustavs blogg, visste inte att han bloggade. Jaja, kul iallafall att hitta din blogg!
/Sara