torsdag, mars 23

Fönsterputs och vin...

Ni kommer inte att tro det,
men jag putsade fönstren i dag, nu kan man faktiskt se ut igen... Jag har bara utsatt och utsatt det (egentligen P´s jobb), men vi skulle ändå ingenstans i dag, så....och det gick ju hur snabbt som helst.
När P kom hem började vi bråka om fönsterputs-verktyg... av alla saker..
Då var det skönt att bara hoppa i duschen och sen gå ut! Jag gick ut tidigt för ibland vill man bara komma bort..och andas!!
Jag träffade Martina och Julia på Guru på Odengatan. God indisk mat, och gott vin..när man väl fick det.
Vi hade jättetrevligt, och det är alltid kul o få dricka vin o försöka ändra världen.. ha-ha
Julia solgde in I:D produkter till mig (julia, skulle du inte hellre vara försäljare?) har ju faktiskt gått o nosat lite på dom, nu måste jag göra det igen...finns på Åhlens city tex..
I morgon åker Martina och hennes festman till Thailand, aaahhhh...vad jag är avundsjuk, jag vill också åka till solen...

Inga kommentarer: