onsdag, mars 12

letar chinos


..letar snygga chinos med veck....
..till mig altså...
Köpte ett par supersnygga chinoshorts från Hunkydory
tyvärr har inte byxorna veck....

Inte lätt att hitta snygga byxor på nätet,
då kvalitéen är så viktig, men...

Ser att Sverige har fått en egen Abercrombie&Fitch copia;
fast för vuxna;
lexington har börjat med kläder!!

Måste kolla in butiken!
...måste även passa på att kolla in Massimo Dutti...dom kanske har snygga byxor..?
..med veck..?

...eller så kanske jag väntar med att köpa byxor tills jag åker till Californien :-)

2 kommentarer:

Annas resa sa...

Jag köpte mina favvosar på Massimo dutti förra sommaren: vita sypersnygga chinos...
Men jag trodde att det bara var jag i hela världen som älskade chinos. Kul att du också gillar!

linda m sa...

..men då kanske jag skall ta en titt där då, tack tack