onsdag, mars 12

letar bokstäver

Jag håller på o fixar klädpåsar till barnen,
så att man enkelt kan hitta deras kläder när vi packar allt ihop i p och mina väskor.
(har alltid bara samlat allt i olika örngott)

Det jag nu behöver är bokstäver att stryka på... bokstäver som tål tvätt....
..vart hittar man sånna?
..förut köpte jag mina bokstäver till Sagas T-shirt hos Way i Västermalmsgallerian, men det finns ju inte längre.... :-(

spot89
dutchtradeshop
...finns massor av företag i usa, tyvärr blir det ett högt pris att betala frakt...

I Sverige finns bara Glada Grodan....
men jag vet inte om det är det jag letar efter, vad är det för kvalité? kanske samma som om jag skulle printa ut fina bokstäver själv? ...och jag vill ju ha filtbokstäver eller ngt.
....ahhhh.. allt måste man göra själv...

hittade ett tips på hur man kan göra bokstäver själv med vliselin...

..kanske enklare med potatistryck..?
ha ha ha

1 kommentar:

Anonym sa...

Ville bara tipsa om att det finns lösa stryka-på bokstäver hos gladagrodan.se

Med slät yta och med filt/sammetsyta...

mvh
Lilie