tisdag, november 20

namnsmycken


Äntligen fick jag mitt underbara mini namnsmycket.
Det är gulligt o litet och hänger nu som en liten berlock runt min hals.
...tre små gulliga namn på tre små fina silverplatter..
(tillsammans med min vackra pärla och diamanten)

Flera av dagisfröknar såg dom i dag o vill ha likadana :-)
Personligen gillar jag inte kulkädjan som kommer med så jag måste springa till guldsmeden o köpa en ny länk i vitt guld!
(jag tappade ju bort min gamla!!)
Annars är jag jättenöjd!!

Köp en likadan på stylish mom

4 kommentarer:

Annas resa sa...

Supersnyggt!!! Vill också ha, ju...

Snart tretti sa...

Åhh, det var innmari fint! Gleder meg til jeg en gang får navn å ha på dem. Litt teit å ha sambo sitt, haha!

linda m sa...

anna, shoppa loss, dom är inte så dyra :-)

dina, man kan skriva I LOVE ME på dom ha-ha, eller namnet på dig o mannen samt ett hjärta! många möjligheter..

Snart tretti sa...

Linda M: Haha! Jeg har sokker med I LOVE ME på, tror det holder:) Får heller vente til det en gang forhåpentligvis kommer noen jeg vil ha rundt halsen:)