måndag, september 3

Underbar tystnad...

Äntligen tillbaks i stan och till den efterlänktade cybervärlden.
I dag skall jag bara stanna inne,
bara lyssna på min underbara Tibetianska musik,
känna lugnet sprida sig i kroppen...HARMONI..
...och kanske plokka lite i alla högar med tvätt o disk :-)

Efter en hektisk sommar på landet med TRE villbattinger, så känns stan och dagis som en underbar befrielse. Även om solen skiner där ute och kroppen skulle må bra av en långpromenad.... så stannar Tekla o jag inne.. ett tag iallafall

4 kommentarer:

En mamma babblar sa...

Välkomna tillbaka! Jag har saknat dina inlägg! Alltid så pigga och positiva saker du skriver om. Det gör mig på glatt humör!

Och fina tips också för den delen. Såg den fina ryggsäcken här ovan och den verkar ju onekligen smart. En sådan borde jag ha haft när sonen var lite mindre. :-)

linda m sa...

hej hej mamman som babblar :-)
Tack tack, det är skönt att vara tillbaks. hoppas jag kan sprida mer positiv inspiration även nu i höst...

Anna sa...

hon är tillbaka - jippihooooo!

(vill berätta att mitt halsband har kommit och det var värt väntan ;D )

kramen!

linda m sa...

åhhh..lilla mamman, nu blev jag så avis så att.. OJ OJ
Dom e snygga va??