tisdag, maj 8

Fler måsten....

Vi har allting från Baby Björn... jag menar nästan allting!
Det är ju barnen som har tjänat ihop det..
...och nu när Tekla också jobbade lite, så fick vi det som vi inte redan har.... det som jag tyckte var lite onödigt...

# Et fleece-överdrag för bärselen att ha över bebisen när det är kalt/regningt/för soligt etc. Helt onödig tyckte jag.
Jag använde den hela helgen!! Hur bra som helst!
Jag behövde inte klä på Tekla med supermycket kläder, hon var varm o torr ändå.
Köp den om du är mycket ute med bärselen!

# En liten sköt-portfölj, en liten skötveska..
Helt onödig tyckte jag
,
jag har ju superbra grejer att ha blöjor i, har ju ett underlag att ha när jag är ute på stan ....
Nu förstår jag inte, jag som 3-barnsmamma, hur klarade jag mig utan den..??
En liten praktisk väska där du har plats med blöjor, papper/vårservietter, extra byten... U name it, och en liten avdelning för att lägga bebisen på när du byter blöja. Jag använde den hela helgen och kommer att slita ut den... på riktigt!!
Funderar du på att skaffa en, gör det. Det är egentligen allt du behöver till bebisen... ja förutan en vagn kanske ha-ha

Inga kommentarer: