onsdag, mars 7

Rum för barn....

...många barn :-)
I dag gjorde jag ngt. som jag inte vågat mig på förut. Jag packade alla 3 barnen på 47:ans buss och åkte ned till Kulturhuset och rum för barn!

Först kände jag att jag hade "tagit mig vatten över huvet"
2 av barnen skulle byta bajsblöja samtidigt, och hon som har slutat med blöja vägrade gå med dit man gör det....
Det var bara att lämna Saga i en lekhörna och springa iväg med dom 2 minsta. Så hur byter man samtidigt..? ha-ha, det var kämpigt, men jag fixade :-)

På vägen in dit frågade en tjej meg; "Jag bara MÅSTE fråga, är det dina barn alla?"
jag svarade lite stolt, att "jaa, det är det" och log lite...
"...och en liten till i magen..?"
"Vaddå, en en liten till i magen, den minsta här är bara en månad!!"
BITCH!!

Anyway, vi hade faktiskt kul där. Oliver lekte och lekte. Det finns ett litet barnkök där, han bakade och diskade... Kul!
Och Saga läste böcker och klättrade och sprang runt!
Joda, hit kommer vi att åka igen *smile*

4 kommentarer:

Camillas lockar sa...

Men för i H*****E! Snudd på dödsstraff på ny-bebis-i-magen-kommentarer! Kul att ni hade kul i alla fall. Hoppas ni får vara friska bara. Vi har blivit förkylda varenda gång vi varit där... Fast vi går dit igen och igen ändå :-)

linda m sa...

camillas lockar, jo det var ju mycket snor där nede :-)

linda m sa...

...och när det gäller komentaren jag fick, så hade jag kanske lite fel klädval just i går ha-ha

En mamma babblar sa...

Hur tänker folk riktigt? En liten bebis OCH en bebis i magen. No way haha. Folk är tanklösa...

Kul att ni hade roligt där! Strongt av dig att dra dit med alla tre :) Jag som knappt fixar det med en liten haha :)