måndag, mars 19

Kul idé till Sagas rum


..fick en kul idé när jag surfade på Pottery Barn

Jag skall sy ett nytt överdrag på min gamla sacco-säck!
Och sen skall jag ta en av Sagas superfina skisser, och brodera på med korsstygn... skiss samt hennes namn...
ha-ha.. känner mig sååå inspirerad!

Men först måste jag fixa allting till årets prinsess-kalas som finner sted på söndag!
...måste ned till party-store i morgon... och ned till panduro...
Men först göra en lista över vad som behövs fixas...

2 kommentarer:

Anna sa...

bra idé!!!
jag har länge varit på väg att klippa bokstäver av det där blommiga tyget det finns rester av för att sy på den cylinderformade kudden!
kanske vi sku utmana varandra så vi blir klara ngn gång???
kram!

linda m sa...

lilla mamman; Kul idé! låt oss se vem som gör det först!!
Tror inte jag hinner innan påsk tyvärr, gör du?
kram