onsdag, mars 14

Fullt upp !

..är trött nu, måste snart lägga mig, i morgon är en tuff dag, då åker vi till Junibacken och skulle ju då förstås behöva vara lite utvilad.. ha-ha

Oliver trotsar och är arg o Tekla har ondt i magen? tror jag, hon är inte så nöjd på kvällerna numera.
Saga är bedårande och sover ju redan, söt som en hel honungsburk.
Men allt i allt är dom alla tre helt underbara...

En dag med besök hos Karlsson på taket o lillebror (som har flyttat in på Junibacken) och Pippi förstås, sen bär det åt till landet....
....där trädgården är på full gång med att bli vårsnygg!
ehhhh...kom just att tänka på att vi lämnade ju hela tomten full med grenar från alla träd vi klippte...
Aj aj.. då vet jag vad vi har att göra... men vädret skall ju vara vårigt hela helgen så...

Ha så skönt själv!

4 kommentarer:

En mamma babblar sa...

Fin bild på dina tre små barn! Hoppas ni får kul på Junibacken!

Linda K sa...

phu och jag som kan bli trött av bara en! :D

Camillas lockar sa...

Men vilket schema! Fast det klart, jag ska på mammafika, lämna son till pappan och dra på tjejkväll imorgon. Kanske också borde gå och lägga mig :-)

linda m sa...

en mamma babblar: tack, vi hade superkul.

linda K: yes, man blir trött av en och trött av tre ha-ha

Camillas lockar: Hoppas du hade kul på tjejkvällen :-)