tisdag, februari 27

minus vrs plus.... just nu

- Saga har 40 i feber
- Olivers förkylningsastma har brutit ut igen... nu får han medisin igen!
- han ligger efter med inskolningen til dagis...igen..
- P börjar jobba i morgon.
- Tekla har ätit för mycket? hon vill inte sova.. är ledsen.
- Jag missade bokreans första dag, nu är alla fynd borta...
- OCH jag missade Oscargalan :-(
- måste avboka en trevlig lunch i morgon.. igen..

+ alla barn sover nu...klockan är inte ens åtta...
+ Dagis är nära...MYCKET nära... så inskolning kommer att bli lätt.
+ espressomaskinen gör sååå god kaffe
+ Tekla har fått sååå många fina presenter o lyckoönskningar
+ P kom hem med "under valnötsträdet" till mig i dag. Presis vad jag önskade...
+ skall nu softa i soffan o titta på gulliga filmen "the holiday"...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Och så har du oss Dina vänner som gillar din blogg KRAM

linda m sa...

Carina, vad gullig du e, jag glömde ju det viktigaste :-) kram tebax

Anonym sa...

Hei Linda !!!
Håper snart barna blir bedre.
Det er ikke noe kjekt når de er syke.Håper det går bra når Per begynner å jobbe igjen.Klemmer til
dere fra M + F

linda m sa...

mor, de blir nok bedre snart. For å se det fra den lyse siden; 3 av 5 er friske :-) klem tilbake