fredag, februari 23

Dagis och så...

Det går superbra för Oliver på dagis, han har inte börjat sova där ännu, han skall prova det på måndag. Men han verkar trivas bra med sina nya kompisar, alla roliga leksaker och såklart hans söta dagisfröken :-)

..och snart börjar P jobba igen. Hur kommer det att gå då?
För det första får jag inget hembakat bröd längre (jo, det är sant, han bakar fantastisk gott bröd) .. iallafall inte på veckodagar ha-ha
..och sen måste jag både hämta och lämna 2 barn på dagis.... samtidigt som jag säkert skall amma just då?
ääähhh.. det kommer att gå strålande!!

2 kommentarer:

Anna sa...

jag tror att vissa barn bara är "dagisbarn" lixom.
härigt härligt att han trivs
kram!

linda m sa...

lilla mamman, jag hoppas du har rätt och att Oliver oxå är ett sånt barn :-)