lördag, januari 20

brunch o skridskoåkning...

I dag var vi o träffade goda vänner o åt brunch på Elverket
Supergott, supermysigt o vi var där nästan hela dagen. De har ett litet lekhörna för barnen så det var rätt lugnt där. Maten o servisen är topp!

Efter brunchen åkte vi till vasaparken där Saga åkte lite skridskor.

Något hände med mina höfter dock, måste ha varit att jag blev kall? men jag kunde inte "gå", det kändes riktigt "spooky" så P fick åka o hämta bilen o köra hem mig....

När jag väl kom hem var det inte problem längre... konstigt!

Sen råkade vi bli ett helt gäng som åt middag hemma hos oss på kvällen. Det är alltid så mysigt när det bara råkar bli ;-)
.....och alla fick göra sina egna pizzor, rätt bra om man inte orkar stå o göra mat....
...bra när gästerna får jobba själva ha-ha

Inga kommentarer: