söndag, oktober 22

fest.. hela dagen..


I går morse kom min svärfar hem från Kuwait med lite arabisk godis, han superlänktade efter sina barnbarn han inte har träffat på 5 veckor...sen kom svärmor...och sen svigerinne..sen kom Martin o Linda.... så vi fikade hela dagen innan det var dax att gå på kalas.
(bra, så slapp jag fixa tvätten)

Elodie hadde superfint 2års kalas, många barn...goda kakor.. världens snyggaste tårta... så kom ju självaste PIPPI dit oxå ;-)

Efter kalaset åkte Oliver, Saga o jag med hem till W+S och Julia, där oxå Ingemar o Sofia var.
Underbar risotto fick vi och alkoholfri mousserand vin...och härlig choklad med raspberry i...

Barnen lekte superbra, som vanligt. Ser ut som Oliver o Ingemar övar på att starta band?

Sen fick vi åka bussen hem presis innan både barnen somnade :-)
Det gjorde ju även jag nästan på en gång vi kom hem.. ha-ha

I dag har vi bara "slappat", fixat tvätten... skall ringa o kolla om svigerinnan vill hänga med på rum för barn på kulturhuset (dvs. att jag bangar hem-mässan)

.....och i kväll kommer min älskling hem igen....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en skön dag!
Du gjorde rätt i att skippa hem-mässan, den var inge vidare kul :(

linda m sa...

Gott o höra Anna :-)