söndag, juni 18

mer kalas...

....dagen började med frukost klockan 07 ute i den soliga trädgården. Helt overkligt underbart!
..men såklart finns det ju ormar i paradiset!! MYGGEN!!

När Saga hede gått iväg ned till farmor o farfar, och Oliver somnade efter sin frukost, och P som hade sovnorgon fortfarande sov, tog jag med min rostade bagel, nybryggda kaffe och den senaste Liza Marklunds bok o la mig i hamocken...i solen, fast lite skuggigt från äppelträden..
kunde ha varit sååå underbart..fast jag tröttnade på myggen. jag slog o slog och vred på mig hela tiden... så jag gick tillslut o la mig inne i soffan o läste.. ha-ha svensk sommar på sitt bästa *smile*

Vi skrapade dörrar (yes, vi köpte dom i Karlstad) sen nästan hela dagen, innan Saga o jag fixade iordning oss o åkte på ännu ett födelsedags kalas, i dag till lilla Julia som fyller 2 år på tisdag.

Till henne hade Saga med ett packet som hon själv hade slagit in, en T-shirt från Nappyhead
Där var det tårtor (hmmm...fantastiska), köttbullar (till kidsen), sallad till oss...härligt!
Efter kalaset tog vi en liten promenad i värmen..


nu zzover alla... ha en trevlig kväll :-)

Inga kommentarer: