torsdag, maj 11

Phu...

…blev väckt av P som stressade iväg till tåget redan kvart i sju i dag morse, på väg till konferans.
Saga o jag bråkade jättemycket om allting i dag morse;
hon ville inte ha kläder…ville inte gå till dagis…ville inte äta…. ville ingenting, och bara gnällde... Och i dag som Oliver o jag hade en tid att passa…
Väl nog, vi blev överens tillslut och hon bad sedan om att få gå till dagis, och vi kom iväg 40 minuter sena. (alla diviga stora fotomodeller är alltid lite sena, eller hur..?)
I dag var vi o fotade Babybjörn produkter igen, denna gången på Gärdet, vi åt en underbar lunch på Villa Källhagen…ute i solen….Superhärligt och gott!

Oliver var dock inte så nöjd då det var hans tur o fota, nej hans tålamod tog slut när han fick byta kläder…det gillade han inte, och även om pappamodellen jobbade hårt på att underhålla och gulla…vägrade lillprinsen totalt.
Han somnade på en gång han kom ned i vagnen.

Nu har Saga åkt till landet, P är på konferrans, Oliver sover…..
Och jag är ENSAM!!!! underbart, jag behöver det nu…

..skall bara städa lite o plocka undan...sen skall jag ha en helrenoveringskväll...med masker och inpackningar och scrub lite här o var :-) manikyr-pedikyr... vax... sen SOVA!!

i morgon skall jag gå o köpa tyg för att sy sängkläder till Oliver.... finns att köpa på Bonti
....innan vi åker ut till landet och träffas Saga igen....

3 kommentarer:

Linda K sa...

vilken liten modell du verkar ha! Var kan man beskåda honom sen då?

Anonym sa...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»

Anonym sa...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»