måndag, maj 1

Klarpackat!

Pehw...nu är jag så gott som färdigpackat ;-)
En lång dag med olika aktiviteter.
Morgonen började tidigt, klockan halv sex, Oliver o jag åt gröt (Oliver) och drack kaffe (jag)
Sen gick Saga upp, åt och vi gick ut på gården o lekte. Konstigt nog var det ingen andra där.. ha-ha
Dagen gick mer eller mindre åt av att packa (P tycker kanske jag överdriver lite...vi skall bara vara där en vecka :-) Sagas grannflicka Felizia kom över o de lekte så bra, fast de drog grejer runt i hela lägenheten, sen skulle ju Saga ta på Felizia nagellack!! Ha-ha..så kom hon o sa att jag fick hjälpa henne torka upp från golvet..."Jag sölade bara lite.."
P tog de båda tjejerna med till parken, då blev det lite lugnare...

Men vi hann med att träffa våra vänner Sofia, Johan o lilla Ingemar från ÖsterGötland. Såå länge mellan varje gång vi ses. Vi åt lunch på Vurma, ett supermysigt stället på Gästrikegatan - rekomanderas!
Sen hann vi också med en sväng i Vasaparken för att titta på elden. Supermycket folk!
Trevligt, fast kalt.. (men i morgon på denna tiden har vi 45 grader ha-ha-ha)
Go´natt , vi hörs när vi kommer hem - ha en härlig vecka!
kram kram

1 kommentar:

Anonym sa...

åhh..Hoppas ni får en riktigt härlig vecka!=) kram!