måndag, maj 15

Harmoni på morgonen


En harmonisk morgon där P o Oliver lekte o kramades, sen åkte P till jobbet innan Saga vaknade.....Oliver åt sin gröt o lekte sen ensam på golvet med sina leksaker, och Saga åt sina flingor o tittade lite på barn-tv innan hon glatt klädde på sig o gick till dagis. Finns ju inte såå många sådana morgoner... ha-ha

Själv la jag över alla bilder vi har tagit sedan Oliver föddes i en mapp for att bränna o lämna in o få papperskopior till fotoalbumen.
Saga har fått ett album som är från hon föddes fram tills Oliver föddes.
nu skall han få ett likadant.
Jag skall ju snart börja jobba igen, och börjar känna stress på allt jag skall hinna med innan des. Hann aldrig köpa tyger till sängkläder i fredags…så skall göra det i dag.

Måste också köpa ”platt-tång” för mitt krulliga!! hår.... frisören använde en sånn, och jag får ju inte till håret som hon gjorde...

Sen skall jag bara lekte o umgås med Oliver…
Härligt!

Inga kommentarer: