tisdag, maj 30

Det vänder nog snart...?

...jag vaknade kl. 0900 i dag!! Saga sto o tjatade på att hon ville har mer flingor!!..
Det var ju en superjobbig natt igen med olika vuxna o barn i olika sänger...man glömmer nästan vart man är när man vaknar...
Själv vaknade jag tillslut i vår säng, men har växelvis sovit i både Sagas (med Oliver som vaknade där) och våran... ett tag låg vi alla 4 i vår stora...

Känner att jag nog tränade lite för hårt i går, har träningsvärk som attans....fast det är lite surgott som Saga säger..
Ush, nu gick alla Sagas dagiskompisar iväg på dagsutflykt till Hagaparken...Vad trist att hon inte kunne vara med... nästa gång!!

Nu springer Saga runt med Oliver i hans gåstol...runt runt...och de vrider sig av skratt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller med, men jag lägger till måste. Det måste vända snart! Sova det är livet det, oj vad jag saknar det i dessa förkylningstider. Tack för en jättemysig blogg, hit kommer jag ofta för att se hur ni har det.

linda m sa...

Tack Helena, vi får hoppas alla förkylningsvirus och grönt snor flyttar långt långt bort..kram