onsdag, april 26

Barnstols junkie..

...är vad jag är!
Vi hade redan 4 stycken som vi köpte under Sagas bebistid.
Nr.1 fick vi av min mamma o pappa från Norge, en söt i trä som liknar en jag hade när jag växte upp, man kan även göra om den till stol/bord på hjul.
Nr.2 köpte vi på loppis på väg hem från Norge, presis på gränsen i en underbar loppisaffär där vi har fyndat hur mycket som helst, den liknar mycket barnstol nr.1 fast är i mörkbrunt trä i orginaldesign.
Nr.3 köpte vi i Spanien då vi bodde där en månad när Saga var bebis, det är en plast från Ikea, som vi köpte i en loppisaffär i Marbella, dyrare än vad en ny skulle kosta!
Nr. 4 är en tripp-trapp stol vi fick från P´s kusin, den använder dock Saga ännu.

Sen är det då nr.5 som jag köpte från Blocket i går kväll. En resebarnstol som går att fälla ihop och som inte väger mycket. En liten som man fäster på bordet. Är ju lite livskvalité för Oliver när han är ute på sin första långresa... ha-ha

Sen kan man ju kanske öppna en barnstolsaffär när Oliver är klar med dom...

2 kommentarer:

linda m sa...

ha-ha....det vet man aldri ;-)

Anonym sa...

Just min tanke.. Det blir säkert en nr tre/fyra.

/ak