måndag, mars 13

Ush.. Östermalm...

...först var jag hos tannläkaren igen...kontroll och hon hittade givetvis ett hål under en gamal fyllning :-( skall tillbaks på torsdag igen....
Och från nu av, skall jag bara åka till Östermalm enbart för att gå till tannläkaren (och möjligens till Fältöversten)
Folk är mindre trevliga där faktiskt. Jag har sagt det förut...

Oliver och jag åt lunch på ett ålrait ställe; Mocco Supergod mat (kul med streetfood), bra service...negativt var att även om det är huuur stooort som helst där inne, mycket plats för mer än 15 barnvagner...och man kan ändå snabbt rymma lokalen om det börjar brinna....
...får man bara ha max. 3 barnvagnar i lokalen...och de får bara stå presis vid utgången..
...någon kanske borde berätta att mammalediga(och pappalediga) äter ute kanske 2-3 gånger om dagen.... fika/lunch/fika :-) pengastarka människor... Well..their loss!!

När jag sto o väntade på 42ans buss hem! snäste en smal, fräsig mamma med vagn till mig (varför vet jag fortfarande inte)... Hoppade av bussen när jag kom hem till vasastan... HÄRLIG, här känner jag mig hemma igen. Usj...jag är glad jag inte bor där borta...

Inga kommentarer: