tisdag, mars 7

Parken...och istappar!!

I dag gick vi direkt till Vasaparken efter att vi hämtade Saga på dagis, faktiskt bra att det var så kallt, då var det inte superkö vid gungorna.. men vi frös också in faktiskt.

Rätt läskigt mad alla istappar här i Stockholm nu...
Ibland får vi gå ut i gatan för att inte få en i huvet... eller ned i vagnen!!

Vi gick direkt till R.O.O.M, åhhhh, vad jag hittade mycket snyggt där. Funderade på en ny lampa till vardagsrummet, då jag kom på att jag det senaste året har köpt.. ett antal nya lampor. Är jag lampoholic?? kanske räcker att jag köper en ny glödlampa istället??

Saga ville köpa en sak till mig..det blev en turkos disktrasa, SNYGG! själv valde hon badkonfetti ha-ha
Sen åt vi på Ett litet kök med Wenche och lilla Julia, jag åt en underbar god soppa (zuchini o spenatsoppa med chilimarinerade kräftstjärtar) När vi skulle gå därifrån fick Saga o Julia en kassa var med 2 stora kanelbullar i... snällt!

Inga kommentarer: