onsdag, mars 22

Babysim..

..i dag var Olivers första gång på babysim.
Han tyckte det var superkul, dock gillade han inte att ligga på rygg i vattnet (lik sin syster? Saga vägrade ligga på rygg.. ha-ha...hon vägrade det mesta)
Men han blev så otroligt trött på slutet så att han nästan somnade i bassängen... började knöla sig och peta i både ögon o öron...missnöjd..
När vi kom ned i omklädningsrummet ville han ha mat, med det fantes ju ingen micro där :-( och han är ju så "fisefin" och vägrar dricka kall välling, ja inte ens "fis-ljummen" funkar..
Det blev en riktig konsert där... och jag svettades som en tok och bestämde mig för att jag kanske inte skall gå tillbaks..... och tänkte även att det var det dyraste "nöjet" Oliver och jag har gjort (1500,- svenska riksdaker för 25 min. i vattnet ha-ha)

Nej, nästa onsdag skall jag vara lite mer förberedt, ha med varmt vatten i thermos t.ex och en extra handduk...och så skall han sova jättelänge innan vi går dit... för det var ju riktigt kul!!

Inga kommentarer: