fredag, februari 17

snø o gamle kjente

...det snør fortsatt og i dag var far tvungen å gå på taket for å skotta snø. Det har kommet minst en halv meter siden onsdag. ..og det snør fortsatt...
..derfor reiste vi till shoppingcentret igjen i dag, jeg møtte en hel drøss med gamle kjente, mange jeg kjenner fra høgstadiet. Det rolige er jo att mange av dem har nesten voksne barn :-)
.....og her står jeg med en liten bebis i armene... med et "det er aldrig for sent" smil på leppene.
Ingerlise sa att det er "reunions-fest" på gang, førre året var det 20 år siden vi gick ut 9ende!!! OJ, vad tiden går snabbt!

....jeg traff også faren til Line, som var en veldig god venn i mange år, kul o høre litt om hennes liv, jeg har ikke sett henne på 10 år? Trist når man mister kontakten med de man liker så godt. Men.....så finns det jo de man elsker og som man fortsatt har kontakt med; Eva & Gunn og for ikke å glemme Linda S som er på veg hjem fra Oslo nå ikveld bare for å treffe Saga, Oliver o meg! Jippie, vi skall ses imorgen, gleder meg kjempemye. Vet ikke hvor vi skal ses ennå, må ringe Eva igjen o kolla :-)

...traff også ej som fick meg til å ryse på ryggen, Tone!! æsj, fick den store sjælven... mange jobbige tanker om en svunnen tid kom tilbake.... orker ikke å gå nærmre in på det :-(

..titter ut o det snør fortsatt... och i morgon ar det schlagerfestivalen, och kom nyss på att MOR O FAR FÅR IN SVENSK TV, JIPPIE!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei igjen!
Var det Tone E... du møtte? Ble litt nysgjerrig damma..... Gjør ikke meg noe altså. Har ingen kontakt mer..

linda m sa...

jo, det var henne...jeg sa faktiskt hej til henne også.. det gjorde jeg ikke den gangen ha-ha

Anonym sa...

Nei,det skjønner jeg godt....Hehe