onsdag, februari 8

Skrik, vrål och tårar som sprutar..

Det började när jag hämtade Saga på dagis, de sa hon inte hade sovit, men jag tänkte bara; BRA, då lägger hon sig tidigt ikväll (yeah, right)
..först vägrade hon ta på kläder och skor, hälst ville hon stanna kvar i ytterhallen på dagis tills imorgon. Skrik, vrål, tårar som sprutar.. som självklart överförs på Oliver som också börjar vråla.. sen fortsatte det på bussen… det var fel på både skor och mössa.. och vanterna gjorde ont.…
Inne i Västermalmsgallerian sprang hon runt o var glad ett tag, men det varade inte länge före skrik igen; jag köpte fel sorts dricka..… självklart skulle hon den här gången ha apelsin, hon som alltid föredrar päron..
Jag hann köpte en cool mössa till Oliver och Saga köpte själv en färgglad hårsnodd inne på H&M innan nästa utbrott ….när det var dags att byta blöjor, blev skriken för höga, och tålamodet slut, så jag packade 2 skrikande ungar in i bussen o åkte hem.
Åhh...vad det är trevligt att åka o shoppa o fika med barnen…. det är nästan så att man blir sugen på att skaffa ett par till....

..men jag hann köpa min snygga shell-lampa till sovrummet, ni vet den jag skrev om förut!! .... Harmoni!!

Inga kommentarer: