fredag, februari 3

Piffy, damsugning & kaffe..

..det här är vad jag hunnit med sofar.
Nu ser det ut som det bor personer här i lägenheten, alla små gråa rotter svussj in i damsugaren, Oliver är mätt och belåten o sover sött i sin säng, både Saga och Oliver har fått superfina T-shirts (kolla in Piffy, finns superfina prints man kan köpa med barnens namn på och själv stryka på plagg, det gör man om man inte har egen skrivare ;-)
packat både barnens och min väska inför helgresan till landet..
och fasiken..vad gott kaffe..

Nu skall Oliver och jag ut o promenera, gå på systemet och handla vin (massor, vi får besök i helgen..)amma och hämta Saga på dagis kl. 1500..sen är det helg!

5 kommentarer:

Gustaf sa...

Kul att du oxå börjat blogga! Jag ska tipsa B så kan hon få en försmak av livet som mammaledig. Ska ni vata i Sätuna något i helgen? Vi tänkte hälsa på på söndag. vi kanske ses!

linda m sa...

Hej Gustaf
jorå, vi skall vara på landet hela helgen. Vi ses på söndag. Hälsa B /kram

Gustaf sa...

Kul, då ses vi! Jag hoppas det är OK med dig att jag länkar till din blogg från min?

linda m sa...

Super, bara kul ;-)
c u

Anonym sa...

Fasiken! Jag förstod att det var någon som kommit på min affärside´redan. Supercool site. Men inte lika cool som din blogg förstås!
See you next week
A