onsdag, februari 22

Lycka !

Oliver ligger bredvid mig här i sängen…han sover så sött ☺ jag kan inte sluta titta på honom…
P gick med Saga till dagis innan han själv gick till jobbet. Allting funkade jättebra, hon var så glad och länktade efter dagis..
Jag var så rädd för att hon skulle få men av att se mig liggande livlös på golvet och bli hämtat av sjukbilen (hon sa till P när det hände att ”jag har aldrig sett en brandbil förut” så berättade han vad som hände och var på gång och det verkar som hon nöjde sig med svaret….)

Åååhh vad det var skönt att få tillbaks min familj…. fast Saga sov när de kom hem, men Oliver var glad, jag tog upp honom direkt och nosade och kände att han luktade annorlunda.. så tog han bröstet direkt (fast han behöver mycket tillägg) och P såg så snygg ut (för inte smitta honom fick han bara en kram också). Otroligt hur beroende man kan bli av andra människor…

Allting gick bra tilslut, Saga verkar inte ha tagit ngn.skada alls och jag är snart så gott som frisk. Nu har jag avbokat alla aktiviteter denna veckan och skall bara äta upp mig, slappa, sova o vara med mina älsklingar…
...jag har inte druckit kaffe sedan i söndags... kanske dax att sluta??

Inga kommentarer: