torsdag, februari 23

Goda vaner...och inte

...joda, jag har börjat dricka kaffe igen!
inte lika mycket som förut, men jag är väl snart där igen. (P är nog glad för det, för när jag började tillfriskna utan kaffe gick jag runt o fräste till allt o alla)
och så börjar mjölken ta slut (pratar inte om den på Ica):-( DET är inte lika kul... fast det handlar nog mest om det att Oliver börjar bli lat. Mjölken på flaskan kommer ju som alla vet lite snabbare än det i tutterna. Men det är väl bara att låta honom "ta det han vill" och se hur länge han är interesserat.

men det som är bra är;
1) jag är frisk, snart är även P frisk.
2) nu lägger sig Saga i sin säng i sitt rum och somnar innan klockan är slagen 2100!!
OCH hon sover hela natten ha-ha..
OCH Oliver sover också nästan hela natten nu när han får välling på kvällen..
3) efter att jag fick "rensat" kroppen, gillar jag bara att äta sallad, soppor och
lätta saker, är inte sugen på chocklaaaaaad och bulle.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att höra att du sansat dig och börjat dricka kaffe igen. ;-)

linda m sa...

jepp, sugen på lite kaffe ute på landet i helgen? lovar att den skall smaka :-)
...lördag är det inte längre smittrisk från P...

linda m sa...

......och när skall du starta din egen blogg axel??